Wehkamp.nl beleeft drukste weekend ooit

Door: Evelien

De combinatie van prachtig lenteweer én National Glamour Day heeft er voor gezorgd dat Wehkamp.nl afgelopen weekend haar beste weekend ooit beleefde. Op het drukste moment kwamen er maar liefst 110 bestellingen per minuut binnen, wat neerkomt op 2 bestellingen per seconde! Dankzij de eerste zomerse lentedagen zag Wehkamp de zomerjurkjes, schoenen, kinderkleding en tuinitems het distributiecentrum uitvliegen.
artikel afbeelding wehkamp

Wehkamp's beste weekend

Wehkamp.nl beleefde op 7 & 8 april haar beste weekend ooit. Op de piek van de drukte waren er ruim 110 klantbestellingen per minuut, wat neerkomt op zo'n 2 bestellingen per seconde. Piet Coelewij, CEO van Wehkamp: "We zien dat vooral gezinnen ons heel goed weten te vinden. Binnen deze groep zagen we afgelopen weekend een groei van zo’n 30%. Naast damesmode, is er ook heel veel kinderkleding besteld. De kinderen zijn uit hun zwemkleding, jurkjes en korte broeken gegroeid, dus daar wordt veel naar gezocht. Op mobiel en dan vooral in de app, zien we een enorme groei. Meer dan de helft van onze klanten bestelde het afgelopen weekend mobiel". De beste verkochte artikelen van afgelopen weekend zijn:

  • Converse All Star sneakers voor dames
  • Dr. Martens veterboots voor dames
  • Produkt T-shirt voor heren
  • WE Fashion korte broek voor jongens
  • Exotan La Vida loungeset

Shoppen tijdens National Glamour Day

Op 7 april organiseerde het tijdschrift Glamour haar jaarlijkse National Glamour Day. Op deze dag kun je op vertoon van het meest recente Glamour magazine profiteren van 20% korting bij meer dan 2.500 aangesloten winkels en verschillende webshops. Ook Wehkamp deed dit jaar mee aan National Glamour Day, waardoor er met name nog meer damesmode en -schoenen werden besteld. De populariteit van National Glamour Day in combinatie met het prachtige lenteweer bezorgde Wehkamp een nieuwe mijlpaal; die van het drukste weekend ooit!

Wehkamp.nl

Wehkamp is momenteel hét online warenhuis voor gezinnen in Nederland. De webshop heeft ruim 2 miljoen vaste klanten, meer dan 500.000 bezoekers per dag en verstuurt meer dan 10 miljoen pakketten per jaar. Het assortiment bestaat uit ruim 400.000 verschillende artikelen van 2.000 merken, verdeeld over de categorieën mode, wonen & slapen, tuin & klussen, huishouden, elektronica, speelgoed & games, sport & vrije tijd en mooi & gezond. De missie van Wehkamp is simpel: het leven van alle gezinnen in Nederland mooier en makkelijker maken.

Geplaatst op 10 april 2018